Dag 4 - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Madelon Meijer - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Madelon Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

12 Juni 2015 | Oostenrijk, Wenen

Lieve allemaal,

Allereerst dankjewel voor de overweldigende reacties op onze verloving!
We zijn er nog onderste boven van!

Vanmorgen waren wij om kwart over 9 wakker,
We hebben rustig ontbeten, en zijn toen naar Prater gegaan (een groot reuzenrad).

We waren even in de war met de metro, en dachten vanuit de Ubaan paars dat die door ging naar prater,
Maar dat was niet zo, wij eruit in Karlsplatz,

Daar zijn we naar een ticket shop gegaan om informatie te krijgen waar precies we eruit moesten.
Dat was in Prater stern.

We zijn daar uiteindelijk goed terecht gekomen.
Onderweg naar het reuzenrad was er een accordeon speler, waarop wij samen een beetje aan het dansen waren.

We waren echt zo vrolijk vandaag.

Bij prater haalden we de autipas erbij en weer hetzelfde verhaal uitgelegd, maar deze vrouw keek ons aan alsof ik een rare ziekte had.
Dus geen korting ofzo, maar goed dat mocht de pret niet drukken.
Na een kwartier in prater gezeten te hebben, wilden we naar madame toussauds. Maar we stonden al een half uur en de rij werd niet minder dus gingen we maar weg, 20,50 pp. Vonden we het net niet waard.

Ipv naar madame toussauds zijn we bij Volkspark uit gestapt, en daar vandaan naar het Smetterlinge huis gezocht (vlindertuin), eerst weer een half uur gezocht ernaar. Toen eindelijk na 5x vragen gevonden.

In de vlindertuin mocht ik gratis naar binnen, en een ander kaartje kostte 10 euro.
Danny had daar echt een blonde actie,
Die bloemen die je zag daar, waren net en hij dacht dat ze echt waren en zette ze op de foto. Ik ging dubbel van het lachen.

Na de vlindertuin zijn we nog een uurtje in het park wezen liggen, genieten van de zon. Op de terug weg naar het hotel heeft danny nog een souvenir voorzichzelf gekocht.

En 's middags nog ffies met pap op Skype gezeten, en hoorde dat Harry al erg snel gaat met mijn kamer.

Toen gegeten, en daarna nog met mam op Skype gezeten, nu aan de Starbucks, danny gaat zo voetbal kijken.

Fijne avond iedereen.

Xx

• 12 Juni 2015 - 21:11

Danny :

Helaas dat wordt geen voetbal vanavond want ze zenden hier helemaal niks uit

• 12 Juni 2015 - 22:33

Marjolein:

Nou Danny, kun je lekker op tijd gaan slapen !!!