Dag 8 - Reisverslag uit Schin op Geul, Nederland van Madelon Meijer - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Schin op Geul, Nederland van Madelon Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

20 Juli 2013 | Nederland, Schin op Geul

Joehoe :-D

Vanmorgen waren we extra vroeg op gestaan om naar de grotten van Remouchamps te gaan.
Eerst hebben we heerlijk ontbeten.

Toen rond half 12 wezen rijden. De reis ging voorspoedig geen tomtom problemen.
We vonden het zo raar want Walonië was voor een deel bij de grotten afgezet.
We vonden een mooie parkeerplaats, auto neergezet. Toen de kaartjes gehaald. Mam liet mijn autipas zien. Danny mocht als kind naar binnen en ik gratis door die pas, in plaats van 44 euro waren we maar 33 kwijt.

Wij nog wat drinken op het terras, we zagen ineens een man bij het verkeersbord staan
Dus pap vraagt welke wielerronde is dit.
Zegt die mevrouw de Ronde van Walonië. Pap was zo blij dat hij een keer een peloton in het echt zag en hoe snel dat ging. Ze waren voor dat je het wist zo voorbij:-p. 1x knipperen en weg waren ze.

Toen was het twee uur en mochten we de grot in, deze gids was tenminste geen eikel als jaren daarvoor.
Deze man liet de Fransen voorop de Hollanders achter.
Hij vertelde met een Frans accent soms lastig te volgen maar was te doen.

In de grot veel gladde stenen, ik baalde een beetje omdat ik met mijn enkel zat. Maar goed Danny hield me overal tegen.
Wij bleven steeds achter maar konden heeel veeel fotos maken op ons gemak.

Bij het 700 meter riviertochtje. Mochten Danny en ik op het ideale love seats bankje zitten zoals hij zei.
Wij daar zitten pap en mam voor ons.
Zei die man jullie kunnen nu in donker vozen.. Dus pap maakte op zijn hand zoen geluiden.
Die kerel hield het nie vol om niet te lachen.

We moesten erg vaak bukken anders hadden we erg hoofdpijn. Zo laag hingen de rotsen.
Uiteindelijk was de reis voor bij. We waren allemaal erg vies, maar dat hoort erbij.

De gids nog een fooi gegeven. Danny kocht nog een drakenbeeldje.

Toen wilde pap wat gaan drinken bij Cascade aan de Coo in Spa.
Daar aangekomen was het een drukte van jewelste.
We gingen eerst met zijn 4ren naar beneden richting Plopsaland.
Daar gingen we kijken naar de grote watervallen.
Die op de foto gezet.

Toen was het tijd om iets te drinken, wat een rot bediening daar. Ze weigeren engels of NL te spreken, dus ik toilet. Toen snapte ze me. Maar zat wel te lachen met collega ondertussen.
Toen kwam ik terug, deed dat zelfde mokkel, zo traag bij mam, pap en danny, ze kijkt me lachend aan en ging weg.
Vervolgens een half uur op ons drinken moeten wachten, uit eindelijk kregen we het. Mam der koffie deden ze nog langer over. Toen mam der koffie kwam had ik mijn ijsthee op. Haalt die kerel zo glas weg. Dus pap tgen ons wat nou als ze meer wilde wat dan....
Danny kreeg zijn la chouffe kabouterbier, dus ook met een mooi glas.
Ik dacht ik neem dat glas mee, die jongen kwam er aan, ik zei niet je glas neerzetten tegen hem geef hem aan mij. Pap en mam stonden op jongen was weg, ik loop zo omhoog met Danny met glas en al :-p.

Pap en mam waren ons kwijt maar zagen ons boven. Pap kijkt achter menu kaart geen glas :-p.
Danny heeft nu een mooi glas en straks een grote fles la chouffe en dan heeft hij een setje :-D.

In Cadier en Keer hebben we bij de Jumbo boodschappen gedaan,
Voor de bbq, ik had iets teveel groentes mee en vlees,
Dus morgen avond weer bbq.

Onderweg om nog een paar laatste kaarten op de post te doen kwamen we Marcel met scooter tegen.
Die vertelden dat we Italianen op het park kregen vannacht om 2 uur.
Mochten we overlast krijgen dat we het wisten. Was erg lief van hem ons te waarschuwen.


Verder vroeg naar bed gegaan vanwege de inspanning met de grotten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schin op Geul

Halloween!

4 dagen naar Ierland, met een grote groep en eerste x voor Danny!

Recente Reisverslagen:

02 November 2013

Day after

02 November 2013

Halloween

31 Oktober 2013

Aankomst

23 Oktober 2013

Nog 7 dagen te gaan!

25 Juli 2013

Terugreis
Madelon

Actief sinds 11 Aug. 2011
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 20130

Voorgaande reizen:

09 Juni 2015 - 16 Juni 2015

Wenen

09 Juni 2015 - 16 Juni 2015

Wenen

09 Juni 2015 - 16 Juni 2015

Wenen

22 December 2014 - 06 Januari 2015

Ethiopie.

22 December 2014 - 06 Januari 2015

2 weken Ethiopië

30 Oktober 2013 - 03 November 2013

Halloween!

28 September 2012 - 02 Oktober 2012

Wenen

17 Augustus 2012 - 31 Augustus 2012

Limburg 2012

29 Oktober 2011 - 02 November 2011

Ierland 2011

12 Augustus 2011 - 25 Augustus 2011

Limburg

Landen bezocht: