laatste dag in Wenen - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Madelon Meijer - WaarBenJij.nu laatste dag in Wenen - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Madelon Meijer - WaarBenJij.nu

laatste dag in Wenen

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

17 Juni 2015 | Oostenrijk, Wenen

Hier toch nog even een klein verslagje over gister,

Wij moesten er extra vroeg uit gisterochtend,
omdat we om 10 uur moesten uit checken, gelukkig hadden we eergister alle koffers al ingepakt, en moesten gister de laatste kleine dingetjes ingepakt worden.

We gingen na het uitchecken, naar het huis des meeres voor weer mooie foto's.

hierbij kwam ons beroemde aapje van 3 jaar terug weer bij me langs, dit keer niet voor mijn tasje, maar om mijn arm te knuffelen.
ben nog nooit zo plat geknuffelt door een klein aapje.
ik heb denk ik 5 minuten gestaan met het aapje op mijn arm.
dat was een erg bijzonder moment.
verder hadden we lekker een uurtje op het terrasje daar gezeten.
en om 1 uur zijn we bij de starbucks nog een broodje wezen eten.
en vanaf half 2 tot kwart voor 4 zaten we in de lobby van het hotel te wachten tot we eindelijk naar Vienna airport konden gaan.

die taxichauffeurs daar op de weg zijn nog erger dan in Nederland, die rijden daar echt als gekken rond.

op het vliegveld aangekomen, werkten de e ticket apparaten niet dus ik met stress op het vliegveld, toen ben ik maar met Danny naar de incheck balie gelopen daar uitgelegd auti verhaal.
Toen ging zij ons inchecken, toen werd er ons verteld dat er een rolstoel voor ons klaar stond.
Dat had ook wat voeten in de aarde, maar onderweg konden we een kleine onderbreking krijgen voor de drank voor Steef en Mike.
Deze man die vertelde ons als we bij de gate zijn mag je gerust vragen of je als eerste naar binnen mag ivm de drukte.

We moesten nog ruim 2 uur op het vliegveld rondlopen, maar dat was niet erg, we hadden lekkere broodjes gegeten en natuurlijk nog een Starbucks om onze vakantie af te sluiten.

Toen we in konden stappen werden we als eerste geroepen, en mochten de tijd nemen om in te stappen, het vliegtuig zat helemaal niet vol. En onderweg kwam de stewardes naar ons toe, die vroeg ons of er nog hulp nodig was op Schiphol, zodat we met een karretje naar de bagage werden gebracht, dat hadden we aangenomen.

in het vliegtuig kregen we een zakje chips, en ik kreeg een koppie thee met een apart bekertje melk, die ik samen met Danny had gedeelt we zijn beiden melkmuiltjes.
We zagen vanuit het vliegtuig een ander vliegtuig onder ons door vliegen dat was erg mooi om te zien.

We vlogen over Amsterdam en daar zagen we de Arena vanuit de lucht.
Was een erg leuk gezicht.
Na het landen stond er een meisje op ons te wachten die ons naar de bagage bracht, ze zei ik hoop jullie ooit nog een x te mogen begeleiden.

Pap kwam ons halen, bij thuiskomst was Saartje er buurvrouw en mam, dat was wel heel erg leuk!

tot zover onze laatste dag in Wenen!
Liefs Danny en Madelon

• 18 Juni 2015 - 03:10

Bernice Mager:

Heey Madelon en Danny

Wat leuk om jullie laatste avontuur nog te lezen. ;)
    Fijn dat jullie het zo hebben kunnen afsluiten, en zeker fijn dat er mensen waren die jullie zo goed hielpen.

Nu ff lekker na genieten. :)