Dag 12 - Reisverslag uit Schin op Geul, Nederland van Madelon Meijer - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Schin op Geul, Nederland van Madelon Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 12

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

25 Juli 2013 | Nederland, Schin op Geul

Gister gingen we om half 12 ontbijten, daarna gingen mam & ik nog even Valkenburg in en kochten we de laatste kleine spulletjes in Valkenburg, een geitje gekocht voor Sylvia en André, omdat zij op mijn lieve dibby hebben gepast.

Toen nog heel even naar dat Disney traditions winkeltje geweest waar ze ook Hummeltjes verkopen.
Daar wat adviezen gehad over mijn site. En mam kreeg wat poppenhuis spulletjes, ik zelf had dat lang harige hondje gekocht uit Lady en de Vagebond, wat in die kennel dat liedje zingt over Vagebond...

Toen bij een winkeltje verder op zag ik in Schleich Gepetto uit Pinokkio gelijk meegenomen.

Pap en Danny kwamen toen ons tegemoet, eerst vlaai gegeten, met koffie.
Toen bij Jan Linders groentes gehaald.

Daarna om 5 uur gegeten.
Ik kon nie eten van de warmte.
Dus maar een broodje.

Toen naar de bingo 's avonds, Marcel en Ramona zaten Danny helemaal gek te maken de dagen ervoor.
Dus hadden ze snode plannen tegen hem :-p.

Danny moest steeds lopen met de bingo, hij had een waterpistool gewonnen maar gaf die aan 2 andere kinderen in ruil voor een beach set.
Ramona vroeg of we wilden ruilen.
Toen wonnen we een strandstoel Danny weer naar voren
Pap had bingo dus hij kreeg een sleutelhanger.
Toen won Danny een strandstoel.
Man iedere x kreeg hij weer een opmerking.

Ramona kwam bij me dat Danny zometeen aan de beurt was, eerst zou hij een weekend weg krijgen, maar werd iets anders.
Ik naar Marcel Junior gelopen om te vragen of hij wilde filmen.

Toen op het eind van de bingo kreeg iedereen een sleutelhanger, degene met een oranje stip zou een auto krijgen.
Nou was het zo, Danny had de oranje stip, werd gedaan als oprah :-p.
Danny kreeg zijn cadeau was het een mini speel autootje.
Ik ging stuk van het lachen.

Toen kreeg ik van Ramona een symbolisch boekje met je kunt nooit genoeg krijg vrienden hebben.

Afscheid genomen, volgend jaar is het payback hehehe :-p

Helaas ga ik iedereen missen hier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schin op Geul

Halloween!

4 dagen naar Ierland, met een grote groep en eerste x voor Danny!

Recente Reisverslagen:

02 November 2013

Day after

02 November 2013

Halloween

31 Oktober 2013

Aankomst

23 Oktober 2013

Nog 7 dagen te gaan!

25 Juli 2013

Terugreis
Madelon

Actief sinds 11 Aug. 2011
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 20114

Voorgaande reizen:

09 Juni 2015 - 16 Juni 2015

Wenen

09 Juni 2015 - 16 Juni 2015

Wenen

09 Juni 2015 - 16 Juni 2015

Wenen

22 December 2014 - 06 Januari 2015

Ethiopie.

22 December 2014 - 06 Januari 2015

2 weken Ethiopië

30 Oktober 2013 - 03 November 2013

Halloween!

28 September 2012 - 02 Oktober 2012

Wenen

17 Augustus 2012 - 31 Augustus 2012

Limburg 2012

29 Oktober 2011 - 02 November 2011

Ierland 2011

12 Augustus 2011 - 25 Augustus 2011

Limburg

Landen bezocht: