Dag 12 - Reisverslag uit Schin op Geul, Nederland van Madelon Meijer - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Schin op Geul, Nederland van Madelon Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 12

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

25 Juli 2013 | Nederland, Schin op Geul

Gister gingen we om half 12 ontbijten, daarna gingen mam & ik nog even Valkenburg in en kochten we de laatste kleine spulletjes in Valkenburg, een geitje gekocht voor Sylvia en André, omdat zij op mijn lieve dibby hebben gepast.

Toen nog heel even naar dat Disney traditions winkeltje geweest waar ze ook Hummeltjes verkopen.
Daar wat adviezen gehad over mijn site. En mam kreeg wat poppenhuis spulletjes, ik zelf had dat lang harige hondje gekocht uit Lady en de Vagebond, wat in die kennel dat liedje zingt over Vagebond...

Toen bij een winkeltje verder op zag ik in Schleich Gepetto uit Pinokkio gelijk meegenomen.

Pap en Danny kwamen toen ons tegemoet, eerst vlaai gegeten, met koffie.
Toen bij Jan Linders groentes gehaald.

Daarna om 5 uur gegeten.
Ik kon nie eten van de warmte.
Dus maar een broodje.

Toen naar de bingo 's avonds, Marcel en Ramona zaten Danny helemaal gek te maken de dagen ervoor.
Dus hadden ze snode plannen tegen hem :-p.

Danny moest steeds lopen met de bingo, hij had een waterpistool gewonnen maar gaf die aan 2 andere kinderen in ruil voor een beach set.
Ramona vroeg of we wilden ruilen.
Toen wonnen we een strandstoel Danny weer naar voren
Pap had bingo dus hij kreeg een sleutelhanger.
Toen won Danny een strandstoel.
Man iedere x kreeg hij weer een opmerking.

Ramona kwam bij me dat Danny zometeen aan de beurt was, eerst zou hij een weekend weg krijgen, maar werd iets anders.
Ik naar Marcel Junior gelopen om te vragen of hij wilde filmen.

Toen op het eind van de bingo kreeg iedereen een sleutelhanger, degene met een oranje stip zou een auto krijgen.
Nou was het zo, Danny had de oranje stip, werd gedaan als oprah :-p.
Danny kreeg zijn cadeau was het een mini speel autootje.
Ik ging stuk van het lachen.

Toen kreeg ik van Ramona een symbolisch boekje met je kunt nooit genoeg krijg vrienden hebben.

Afscheid genomen, volgend jaar is het payback hehehe :-p

Helaas ga ik iedereen missen hier!