Dag 3 - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Madelon Meijer - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Madelon Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Madelon

Blijf op de hoogte en volg Madelon

11 Juni 2015 | Oostenrijk, Wenen

Lieve allemaal,

Hier komen wij weer aan met een verslagje.

Vandaag waren wij om 8 uur opgestaan, omdat wij naar Schönbrunn wilden.

Eerst weer heerlijke verse kaiserbroodjes gegeten.
En toen was het tijd om naar de U baan te gaan.
Toen wij daar aangekomen waren, deden we geld in het betaal station voor de kaartjes.
Maar helaas waren we onze 4 euro kwijt omdat het apparaat storing had.
Dat mocht de pret niet drukken.

We moesten overstappen op de Karlplatz om verder te gaan naar Hüsseldorf, tussen die haltes in ligt Schönbrunn, dat we uitstapten waren we binnen 10 minuten op het terrein van Schönbrunn.
Het paleis leek wel van goud, zo mooi dat de zo'n erop scheen.

Bij de ticket service kregen wij weer korting met de autipas op een kaartje, ipv 29 euro p.p. Voor de grand Tour was het maar 14,50.
Toen we voor het paleis stonden ging ik de trap op de balustrade op waar Sissi ook stond, man das echt een mooi uitzicht.
Danny heeft daar verschillende foto's van gemaakt.

Toen moesten we nog 3 minuten wachten in een drukke rij. Maar had uitgelegt over auti en rijen.
Toen mochten wij als eerste naar binnen met de Tour.

Danny keek overal zijn ogen uit, zo mooi dat het binnen was.
Bij de danszaal aangekomen, pakte Danny me beet.
Ik stond rustig te kijken. Tot hij ineens op zijn knieën ging, en een ring te voorschijn toverde.
En hij vroeg me toen ten huwelijk.
Ik stond even met mijn mond vol tanden.
Heb natuurlijk ja gezegd.
Gelijk hebben wij onze ouders ingelicht.
Die zijn heel erg blij.

In Schönbrunn hadden wij nog een waaier gekocht en sissi uit glas met Schönbrunn erop.
Later zijn we naar de fontein gelopen, en heeft danny een geluksmuntje gegooit.
Toen zijn we naar het oudste dierpark van Europa geweest,
Daar hebben we heel veel verschillende beesten gezien, waaronder koala's, panda beren, ijsberen.

Oh ja Steef het ijsberen verblijf is nu eindelijk af wat ze toen aan het maken waren.

Toen kwamen we weer terug bij het hotel, toen gingen we na het bij komen van het lopen kaarten halen om te versturen, en een pen, en een beker bij de Starbucks met de tekst dat we verloofd zijn.

Toen kwam het avond eten, we hadden bij de maccie gegeten, wat ik nou echt lekker vind daar bij de happy meal is de drink yoghurt soort van yoki.

Net ff gebabbeld met steef <3 nu rustig aan mijn verslagje schrijven zometeen voor een koffie en een thee naar de Starbucks.

Fijne avond iedereen!

Xx Danny en Madelon

• 11 Juni 2015 - 19:49

Marjolein:

Lieve Madelon en Danny,
    Wat een verrassing vanmorgen ! Wij zijn heel blij voor jullie en wat een mooie plaats heb je uitgezocht Danny! super romantisch in het paleis van Sissi. Mooie ring

• 11 Juni 2015 - 19:53

Marjolein:

Mooie ring heb je uitgezocht Danny . geniet van deze dag en van elkaar xxxx papa en mama

• 11 Juni 2015 - 21:25

Lesja En Stéphanie:

Super leuk voor jullie! Nogmaals van harte gefeliciteerd! Liefs van ons xxx

• 12 Juni 2015 - 17:58

Bernice Mager:

Heey Madelon en Danny,

Wat zijn jullie verhalen toch leuk om te lezen. :) Wat romantisch dat Danny jou daar ten huwelijk heeft gevraagd. Nogmaals van harte gefeliciteerd.

Groetjes