Bingo, Vaals drielandenpunt, touren - Reisverslag uit Schin op Geul, Nederland van Madelon Meijer - WaarBenJij.nu Bingo, Vaals drielandenpunt, touren - Reisverslag uit Schin op Geul, Nederland van Madelon Meijer - WaarBenJij.nu

Bingo, Vaals drielandenpunt, touren

Blijf op de hoogte en volg Madelon

27 Augustus 2012 | Nederland, Schin op Geul

Hallo iedereen,

Eerst even een verslagje van gisteravond.

We hadden tijdens het eten, Rick gezien. We vroegen hem of hij mee wilde naar de bingo, dat we er om half 9 zouden zitten in het party center.
Om half 9 kwamen Rick en Linda ook naar beneden kwamen bij ons aan tafel zitten gezellig met mama en papa erbij.

Toen betaalde mamma de kaartjes voor de bingo Rick en Linda deden ook gezellig mee.
We hebben in totaal 4 prijzen gewonnen

een vogel op zonne energie
een vlinder op zonne energie
een tosti apparaat
en een dvd over treinen.

Rick en Linda hadden een bouwpakketje gewonnen.

dat was gisteravond.

Vanmorgen waren we laat wakker pas om half 12.

Na het ontbijt ging ik de musical Sing a Long kijken, en om 2 uur gingen we rijden naar Vaals toe. Naar het drielanden punt.
het was één dolle boel in de auto.
Bij het drielanden punt aangekomen zochten we nog naar frambozen, we konden ze helaas niet vinden.
toen zijn we de toren in gegaan, we zijn omhoog met de lift gegaan en naar beneden met de trap.

Toen kwamen zagen we een pastoor met 3 surinaamse nonnetjes, ik heel rustig tegen Danny kijk daar heb je Whoopi Goldberg.
Pap ging stuk van het lachen.
Toen gingen we terug naar de auto toe.

Reden we naar de Jumbo, die man achter de kassa zat gigantisch te flirten met me.
Was echt heel erg, het slijm droop van hem af.

nu zijn we lekker thuis
danny kijkt kinderen geen bezwaar.

Morgen gaan we naar Bastogne.

xx