Valkenburg, Bingo - Reisverslag uit Schin op Geul, Nederland van Madelon Meijer - WaarBenJij.nu Valkenburg, Bingo - Reisverslag uit Schin op Geul, Nederland van Madelon Meijer - WaarBenJij.nu

Valkenburg, Bingo

Blijf op de hoogte en volg Madelon

29 Augustus 2012 | Nederland, Schin op Geul

Hallo iedereen,

Dit is ons laatste verslagje vanuit Limburg.

We hebben mamma gister om 11 uur afgezet, bij het station Schin op Geul
Danny en ik zijn thuis gebleven en hadden alvast de kratten en spulletjes verzameld voor het inpakken, we waren met ongeveer 2 uurtjes klaar om te vertrekken.

We zijn na het telefoontje dat mamma is geland in Zaandam.
Valkenburg in gegaan.

Ik heb daar 3 kleine aardigheidjes gekocht voor buuv die Dibby verzorgt.
Toen zijn we door Valkenburg heen gelopen, we hebben daar, allemaal diverse winkeltjes bekeken.
Toen bij de Hema gingen we even een gebakje + koffie en Chocomel drinken.

Daarna even parkeergeld aanvullen, toen zijn we naar het Kiprestaurant gegaan, omdaar lekker te smullen van een half haantje en een Schnitzel.
Rond 6 uur was het tijd om terug te gaan.
We zijn over de Cauberg terug gegaan, ik zag in een flits een valk zitten op een paal die keek me aan.
Het was toch echt iets bijzonders, pap en Danny hadden hem niet gezien.

Terug bij het huisje heeft Danny Kinderen geen bezwaar gekeken, en daarna Beverly Hills 90210, pap zat buiten te lezen en ik aan het puzzelen.

Om half 9 gingen we naar de bingo, in de hoop dat het door zou gaan, er waren eigenlijk te weinig mensen, we zaten daar. Ad zegt ineens wat zitten jullie knus, ik lag dubbel.

Toen met de bingo won pappa eerst een springstok, toen zei Ad Madelon jij mag hem testen, wel de filmpjes op Youtube.
Daarna een tijdje niks gewonnen en toen kregen we een spel Mijn tent is top van Herman den Blijker.
Het toeval was dat Danny en ik samen Bingo hadden, stonden we recht tegen over elkaar, ik rolde Danny eruit met 11 ogen. Hij kreeg als troostprijs een badminton setje.

Maar goed we hadden de grootste lol.
Uiteindelijk werd het tijd om te stoppen, ik zag Ramona weg gaan, ik groette haar en zei ik zie je volgend jaar.
Ze gaf een kus aan Danny en Marcel loopt naar binnen en geeft mij een kus.
en zei daarbij: Wat jij kan kan ik ook :P.

Wat een lol.
Marcel hoopt dat we nog allemaal samen zijn volgend jaar.

Kortom was een top avond.

Lieve Marcel, Marcel jr, Ramona, Ad.
Bedankt voor alle lol, en gezelligheid en tot volgend jaar!

xxx

  • 30 Augustus 2012 - 15:59

    Hanny:

    Wat een leuke vakantie was het hè? Je hebt alles goed,duidelijk beschreven madelon! Respekt hoor! Wat apart hè, die vogel op die paal! Weet je zeker dat t een (toren-)valk was, want het zijn meestal buizerds die je op paaltjes langs d weg ziet. Dan, leuk dat je nu ook een andere kant van valkenburg hebt gezien! Jullie zaten zeker te ver om naar dat openlucht-zwembad te gaan? Achja, zo komt aan alles een eind, zelfs aan sprookjes... Maarrrr..., de herinneringen blijven!!! xxx

  • 30 Augustus 2012 - 18:06

    Madelon:

    Lieve Hanny

    Het was een top vakantie,
    het was een valkje, was ook een hele mooie.

    Danny heeft echt een top tijd gehad hier 2 weken lang.
    Het zwemmen hadden we niet echt zin in.

    das waar dat de herinneringen blijven.
    We hebben jullie camping van toen ook gezien, de Europa camping geloof ik

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schin op Geul

Madelon

Actief sinds 11 Aug. 2011
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 20097

Voorgaande reizen:

09 Juni 2015 - 16 Juni 2015

Wenen

09 Juni 2015 - 16 Juni 2015

Wenen

09 Juni 2015 - 16 Juni 2015

Wenen

22 December 2014 - 06 Januari 2015

Ethiopie.

22 December 2014 - 06 Januari 2015

2 weken Ethiopië

30 Oktober 2013 - 03 November 2013

Halloween!

28 September 2012 - 02 Oktober 2012

Wenen

17 Augustus 2012 - 31 Augustus 2012

Limburg 2012

29 Oktober 2011 - 02 November 2011

Ierland 2011

12 Augustus 2011 - 25 Augustus 2011

Limburg

Landen bezocht: