Aankomst - Reisverslag uit Schin op Geul, Nederland van Madelon Meijer - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Schin op Geul, Nederland van Madelon Meijer - WaarBenJij.nu

Aankomst

Blijf op de hoogte en volg Madelon

17 Augustus 2012 | Nederland, Schin op Geul

We vertrokken om 12:45 richting Schin op Geul.

De reis is verspoedig verlopen hebben halverwege bij het plaatsje Best in Noord-Brabant een stop gemaakt bij de McDonalds om ffies een snack tenemen en daar heeft Danny voor het eerst het Michael Jackson beeld gezien.

Na de stop zijn we in één keer doorgereden naar Schin op Geul.
Daar aangekomen zijn we doorgereden naar het huisje om daar de auto en aanhanger uit te laden. We zijn daar ongeveer wel een half uurtje mee bezig geweest.

Eenmaal klaar met uitladen ging Dirk, Marjolien op halen bij de Aldi, want die deed daar alvast boodschappen voor de dag,en voor een week.
Madelon en Danny ging in die tussentijd alles alvast uitpakken en opruimen waar het moest. En bedden opgemaakt.
daar zijn we toch wel een uurtje mee zoet geweest om alles op te ruimen enzo... en toen hebben we Dirk en Marjolein geholpen met het uitpakken van de boodschappen toen ze terug kwamen.
nadat gedaan te hebben, ging Madelon danny meenemen naar de Bungalow-Park Kroegje/kantine en hebben daar een uurtje gezeten aan een lekker pilsje en Ice-T en hebben lekker eventjes met een van de werknemers gepraat, die Madelon natuurlijk goed kent na 6 jaar. En heeft Danny voorgesteld aan Ramona en andersom. Later kwam ook nog Ramona haar baas Marcel er even bij staan en werd ook voorgesteld aan Danny.

Uiteindelijk zijn we terug naar ons huisje gegaan want we moesten ook nog eten namelijk.

Na het eten gingen Madelon en Danny, nog eventjes bramen plukken want Madelon wist nog wel een leuk plekkie waar ze waren.
maar helaas door te weinig zon en te slechte weer van de laatste paar maanden waren er helaas niet zoveel bramen.

Maar ondanks dat er geen bramen waren, hebben we wel een lekker stukkie gelopen.

Nadat we terug zijn gekomen zijn we nog ffies in het huisje geweest en hebben nog eventjes tv gekeken. toen zijn we weer terug naar dat kroegje/kantine gegaan maar dan met zijn 4tjes en hebben daar lekker ontspannen gezeten en gedronken.
Dirk en Danny aan 'n Biertje, Marjolein aan een Wijntje en Madelon aan een Cola.
En toen weer terug naar het huisje om daar lekker rustig aan te doen en te gaan slapen en morgen is er weer een nieuwe dag voor de boeg.

Slaap lekker iedereen,

Lieve groet van ons allemaal vanuit Schin op Geul