Valkenburg - Reisverslag uit Schin op Geul, Nederland van Madelon Meijer - WaarBenJij.nu Valkenburg - Reisverslag uit Schin op Geul, Nederland van Madelon Meijer - WaarBenJij.nu

Valkenburg

Blijf op de hoogte en volg Madelon

18 Augustus 2012 | Nederland, Schin op Geul

Hallo iedereen,

daar zijn we weer met ons verslagje.

We gingen erg laat slapen gisteravond,
Ik ging om 1 uur naar bed, Danny pas om half 3.
Hij had samen met pappa film gekeken.

Vanmorgen was ik al om half 9 wakker, het was bloed heet in de kamer, was bijna onhoudbaar.
Ik maakte Danny rond 9 uur wakker, hij bleef nog ffies liggen. Terwijl ik heel rustig samen met mamma de tafel ging dekken voor het ontbijt. Toen was het ffies wachten tot pap zijn bed uit kwam.

in de tussentijd was Danny samen met mam lekker in het zonnetje aan het genieten het was toen al rond de 25 graden buiten.
Ik zat lekker aan de grote tafel te puzzelen.
Toen pap uit bed kwam gingen we lekker ontbijten, we hadden de grootste lol met het ontbijt, de tranen liepen langs onze ogen, zo erg was het :-D.

Rond een uur of één besloten Danny en ik even naar Valkenburg te gaan..
We liepen heel rustig naar het station Schin op Geul toe.
Maar onderweg was het zo warm, dat we heel vaak een tussenstop hadden.
Aangekomen in Valkenburg, kwamen we in een soort parkje uit naast het station daar liepen we doorheen.
Heel veel schaduw was daar.

We zijn bij Blokker naar binnen gegaan op zoek, naar een ventilator, nergens konden we slagen in de winkel. Toen kwamen we bij een elektronica zaakje aan.
Daar vonden we gelukkig een ventilator.
Omdat het zo warm was besloten we een terrasje te pakken, we kregen een lauwe cola :(.
Dat was zo jammer, die mensen vroegen of we uit Amsterdam kwamen omdat we een andere spreektaal hadden,
dat was erg lachen :D

toen we terug gingen dachten we weer de trein te pakken naar huis toe.
Maar helaas pakte dat erg anders uit dan we hadden verwacht.
we wilden de trein van Heerlen nemen naar Schin op Geul.
Maar deze trein kwam niet opdagen. We zeiden allebei te gelijk, ben je uit de stad vandaan uit de hectiek, krijg je hier nog van die rot vertragingen.
Danny had gelukkig zijn telefoon mee, dus gingen we opzoek naar de bustijden, zodat we de bus konden pakken terug naar het bungalowpark.

Het buskaartje kost hier 4 euro als enkeltje meerdere malen duurder dan in Zaandam.
Maar goed, de buschauffeur wees ons de weg hoe we weer thuis konden komen.
We liepen in de hitte waardoor ik om de 5 min moest rusten, omdat we ook een heuvel opliepen.
Bij het bungalowpark aangekomen, besloten we in het Party centrum, bij het restaurant van Marcel en waar Ramona werkt iets te drinken.

We kwamen binnen het was reuze druk, maar wel heel gezellig.
Ik had 2 glazen water besteld en Danny 1 glas bier en 1 water.
Nadat we hadden afgerekend gingen we snel naar boven toe.
Ik kwam helemaal gebroken aan.
Papa ging nog even met Danny terug naar Valkenburg voor de boodschappen.
Ik en mamma bleven thuis, ik zat lekker te puzzelen, toen ik opeens een harde prik voelde.
Ik zag een zwart met geel beestje liggen op de stoel, ik was geprikt door een bij of een wesp.
Dat pap thuis kwam heeft hij samen met mamma met een zuiger het angeltje eruit gehaald.

Mamma was aan het koken en ik ben lekker een boek gaan lezen Kinderen van Moeder aarde.
ver kwam ik niet omdat ik rustig in slaap viel.
Ik heb tot het avond eten geslapen.
Met het eten ben ik lekker een filmpje gaan kijken The Muppets Wizard of Oz.
Danny zit nu lekker met een biertje, lekker buiten met mamma en pappa.

We weten niet wat verder de planning is.

Alvast fijne avond iedereen,

xx van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schin op Geul

Madelon

Actief sinds 11 Aug. 2011
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 20104

Voorgaande reizen:

09 Juni 2015 - 16 Juni 2015

Wenen

09 Juni 2015 - 16 Juni 2015

Wenen

09 Juni 2015 - 16 Juni 2015

Wenen

22 December 2014 - 06 Januari 2015

Ethiopie.

22 December 2014 - 06 Januari 2015

2 weken Ethiopië

30 Oktober 2013 - 03 November 2013

Halloween!

28 September 2012 - 02 Oktober 2012

Wenen

17 Augustus 2012 - 31 Augustus 2012

Limburg 2012

29 Oktober 2011 - 02 November 2011

Ierland 2011

12 Augustus 2011 - 25 Augustus 2011

Limburg

Landen bezocht: