Huisje - Reisverslag uit Schin op Geul, Nederland van Madelon Meijer - WaarBenJij.nu Huisje - Reisverslag uit Schin op Geul, Nederland van Madelon Meijer - WaarBenJij.nu

Huisje

Blijf op de hoogte en volg Madelon

19 Augustus 2012 | Nederland, Schin op Geul

Hallo allemaal,

Gisteravond wisten we nog niet wat we verder zouden doen.
Danny en ik gingen samen nog even een half uurtje badmintonnen, het was een chaos maar dat maakte niet uit,
pappa had allemaal fotos gemaakt van het grappige tafareel.

rond kwart over 10 gingen Danny en ik nog even een deel van Beverly Hills 90210 kijken.
Om 11 uur vond ik het mooi en ging ik naar bed.
Waarna papa en Danny nog IP man gingen kijken.

Vanmorgen schrok ik om wat voor reden weet ik niet om 5 uur wakker.
Ik besloot te kijken op mijn telefoon hoelaat het was. Maar mijn Facebook stond nog open, toen zag ik tot mijn grootste schrik dat mijn favoriete docent is overleden. Ik maakte Danny wakker, die schrok er ook van, ik begon ineens heeel hard te huilen. Liep naar pappa en mamma toe, ik zei Meneer Jurrjens is overleden.
We hebben alle 4 bijna niet meer kunnen slapen erna.
Ik probeerde nog even wat te slapen is uiteindelijk gelukt tot half 11.

Toen begonnen we weer aan het ontbijt, na het eten gingen mam en pap even een rondje lopen, en bleven Danny en ik achter.
Na een uurtje kwamen ze helemaal zeiknat van de zweet aan :P.
Ik met de tekst zie je wel, ik zei het toch :P.

toen werd het zo warm in de middag dat ik maar mijn hoofd onder de kraan had gehouden, mijn haar was erg snel droog, dus pakte ik maar een handdoek en maakte die nat als verkoeling voor mijn hoofd.
Danny had het zo warm dat ik een flesje water pakte en 2x over zijn hoofd goot als afkoeling.

verder was het te warm om avond te eten.

Nu gaan we tot half 9 rustig aan doen en daarna gaan we met zijn vieren naar de bingo :-D

morgen horen jullie hoe het is afgelopen

xx