Valkenburg, Gulpen, Margraten - Reisverslag uit Schin op Geul, Nederland van Madelon Meijer - WaarBenJij.nu Valkenburg, Gulpen, Margraten - Reisverslag uit Schin op Geul, Nederland van Madelon Meijer - WaarBenJij.nu

Valkenburg, Gulpen, Margraten

Blijf op de hoogte en volg Madelon

21 Augustus 2012 | Nederland, Schin op Geul

Hallo iedereen,

Gisteravond is er van alles gebeurd, we gingen een patatje bestellen beneden bij het restaurant.
We hebben onze bestelling gedaan, ik zit lekker met Marcel junior te praten :D.
Zie ik vanuit mijn ooghoek een bekende, maar ik wist het niet zeker.
Dus ik zei tegen Danny: heey is dat niet Rick van het Veer, Danny kijkt.
Maar hij herkende hem niet. Bij de 2e keer kijken zag hij dat het idd Rick was.
Ze hebben met zijn 2en wat bij gepraat terwijl ik rustig bij de bar zat.
Toen was het eten klaar en gingen we weer rustig naar boven toe.

Na het eten hebben Danny en ik rustig beverly hills gekeken. Daarna ben ik naar bedje gegaan.

-------------------------------------------------------------------------------------
Vanmorgen hebben we rustig ontbeten, mamma had de was gedaan, toen zijn pappa, Danny en ik naar de auto gegaan. Daar bij de poort zagen we Ramona en Marcel, we hebben erg gelachen met ze.
Toen stapten we in de auto we gingen een beetje rond toeren door Zuid Limburg, we hebben de routes gereden die papa en ik nog nooit hadden gezien.
Bij Gulpen gingen pappa en Danny even boodschappen doen voor morgen en ik bleef in de auto.
Na de boodschappen gingen we de Gulpenberg op, wat heb je daar vandaan heel mooi uitzicht.
We zijn toen naar het Maria beeld gelopen op de berg.
Veel fotos hebben we daar gemaakt, toen zijn we naar het panorama geweest, waar een camping op de Gulpenberg is. Daar hebben we ook mooie 'foto's gemaakt.

Toen reden we door naar Margraten, daar zijn we de Amerikaanse begraafplaats opgegaan.
Danny was erg onder de indruk dat we naar de auto gingen.
We zijn daar ongeveer een half uurtje wezen lopen.

Na de begraafplaats gingen we naar de Jumbo, alvast bier inslaan voor morgen als Stéphanie en Michael komen.
De boodschappen hadden we binnen en we moesten nog even Valkenburg in voor de aanzichtkaarten.
Die hadden we gekocht en toen we terug gingen waren we pappa kwijt.
Hij had ons niet echt uitgelegd waar we zouden afspreken maar het is uiteindelijk goed gekomen.

Na het eten deden we de kaarten op de post, toen ff bij het kleuter gebeuren kijken.
ik ben daarna gaan puzzelen, Mamma en Danny gingen Jenga doen.

voor de rest een rustige avond.

Morgen komt stevie en michael langs :-D